sâmbătă, 24 mai 2008

Ferrer-Almagro

In istorie,acesti tennisisti au doveit sa se confrunte de 2 ori,in ambele dueluri cistig de cauza a avut Ferrer.Ferrer de fapt este si favoritul clar al acestei finale,atit dupa bookmakeri,cit si dupa mine.Ieri am urmarit ambele semifinale,si am ramas impresionat de Ferrer care este super conectat la acest turneu,e pregatit fizic in proportie de 90%,si lupta pentru fiecare minge,astfel se lamureste victoria atit de lejera de ieri contra unui tennisist de valoare in circuitul ATP,pe cind Almagro chiar daca a cistigat in fata lui Moya,in mare masura s-a datorat si numeroaselor greseli a veteranului Caerlos.Chiar daca Almagro este mai tinar cu 4 ani,ieri mi s-a parut destul de obosit fata de Ferrer care parea destul de proaspat.Si din punct de vedere psihologic,Ferrer mi se pare mai solid decit adversarul sau,si acest turneu mai este unul de zgura,suprafata preferata a jucatorilor spanioli,parerea mea ca Ferrer il va face praf pe Almagro,si nui va da nici un set,cu toate ca sunt compatrioti.Asa ca 2-0 pe Ferrer